راهاندازی سامانه «برق من»؛ ارائه ۴۸ خدمت غیرحضوری به مشترکان برق
مشترکان صنعت برق از این پس میتوانند با مراجعه به سامانه یکپارچه «برق من»، از ۴۸ خدمت سریع و غیرحضوری بهرهمند شوند. این اقدام گامی مهم در راستای تحقق دولت الکترونیک و تسهیل امور برای مشترکان است.

به گزارش سرمایه ایرانی و به نقل از توانیر، علیرضا سلطانیراد، مجری طرح توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری، از راهاندازی کامل و رسمی سامانه «برق من» خبر داد و گفت: این سامانه که از طریق وب و اپلیکیشن در دسترس است، با هدف کاهش مراجعات حضوری و تسریع در خدماترسانی، ۴۸ خدمت متنوع را به صورت غیرحضوری به مشترکان صنعت برق ارائه میدهد.
ویژگیها و خدمات کلیدی سامانه «برق من»
از جمله مهمترین خدماتی که از طریق سامانه برق من در دسترس مشترکان قرار گرفته است میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
-
مشاهده و پرداخت آنلاین قبوض برق
-
استعلام آنی بدهی و صورتحساب
-
مشاهده کامل سوابق مصرف و پرداخت
-
دریافت شناسه قبض
-
ثبت و پیگیری درخواستهای مرتبط با فروش و پس از فروش انشعاب
سلطانیراد این اقدام را گامی اساسی در راستای تحقق دولت الکترونیک و بهبود تجربه مشتری دانست و افزود: سامانه «برق من» با حذف فرآیندهای زمانبر اداری، امکان مدیریت امور برق را در هر زمان و مکان برای هموطنان فراهم میکند.
به گزارش سرمایه ایرانی ، سامانه ساپا برق، با نام جدید سامانه برق من به نشانیbargheman.com یک پلتفرم الکترونیکی است که توسط سازمان برق ایران راه اندازی شده تا مشترکان بتوانند به صورت غیرحضوری قبوض برق خود را استعلام، پرداخت و مدیریت کنند.



