اجرای طرح اصلاح روشنایی معابر شهر تیران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، روشنایی معابر شهری تیران از دغدغه‌های شهروندان بوده و موضوع از طریق شرکت برق، شهرداری و شورای اسلامی شهر پیگیری شده است. مردم روشنایی بلوارها و خیابان‌های شهر را همواره پیگیری کرده‌اند و نسبت به تاریکی و خاموشی تیرهای برق بلوار امام (ره) گلایه‌مند هستند.

شهروندان تیرانی تأمین روشنایی و جلوگیری از خاموشی چراغ‌های این مسیر اصلی را مطالبه کرده‌اند تا زیبا و منظر شهر حال و هوای دیگری داشته باشد. مسئولان اداره برق شهرستان تیران و کرون، استفاده از لامپ‌های کم مصرف در معابر اصلی و فرعی برای مدیریت مصرف انرژی را ضروری می‌دانند و معتقد هستند اجرای اصلاحات در بعضی معابر علاوه بر تأمین روشنایی مانع از هدر رفت انرژی خواهد شد.

تعویض دستک‌های تیرهای برق و استفاده از چراغ‌های کم‌مصرف

عبدالله امینی، رئیس شورای اسلامی شهر تیران با اشاره به دغدغه شهروندان در خصوص روشنایی معابر فرعی و اصلی به ویژه بلوار امام (ره)، اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشترکی میان شرکت برق و مدیریت شهری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه باید برآورد هزینه توسط کارشناسان اداره برق شهرستان تیران و کرون انجام و طرح اصلاحات تیرهای برق مطابق با بودجه‌بندی عملیاتی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تیران تعویض دستک‌های تیرهای برق و استفاده از چراغ‌های مدل جدید کم‌مصرف را مهم‌ترین موضوع این تفاهم‌نامه دانست و خاطرنشان کرد: اقداماتی در این زمینه منتج به تأمین روشنایی و رفع دغدغه شهروندان خواهد شد.

امینی مدیریت انرژی مصرف برق را مهم دانست و تاکید کرد: لازم است سیاست‌های شرکت برق در زمینه استفاده بهینه از انرژی همزمان با رفع دغدغه شهروندان برای تأمین روشنایی انجام شود.

وی اضافه کرد: همکاری مشترک بین دستگاهی برای کاهش هزینه‌ها و تسریع در اجرای پروژه‌ها مهم است که در دوره جدید مدیریت شهری مورد توجه قرار گرفته است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل