احیای دشت میلاس و اراضی سردشت در دستور کار قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، عطاالله حسین پور امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در جلسه توسعه باغات کشاورزی اظهار کرد: توجه نکردن جهاد کشاورزی به ساخت‌وسازهای خارج از محدوده شهر در شهرستان لردگان مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: افزایش اعتبارات لازم برای اقدامات عمرانی از جمله سرجوهای کشاورزی، کانال‌های کشاورزی، ایجاد و مناسب‌سازی جاده‌های دسترسی به مراتع کشاورزی در شهرستان لردگان از ضروریات است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم توجه و حمایت ویژه از کشاورزان بخش رودشت، تصریح کرد: اختصاص نمایندگی جهاد کشاورزی به شهر سردشت و بخش رودشت درخواست می‌شود.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: احیای مجدد دشت میلاس و اراضی سردشت باید در دستور کار قرار گیرد تا با احیای مجدد، حدود هزار خانوار بهره‌مند شوند و حدود سه هکتار اراضی دوباره به چرخه تولید محصولات کشاورزی در قالب اراضی آبی بازگردد.

وی احداث مجتمع‌های دامپروری و گلخانه‌ها را ضروری دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود شهرستان لردگان این امر باید مدنظر قرار گیرد.

عضو رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: توسعه باغات و کشت گیاهان دارویی در شهرستان لردگان با توجه به پتانسیل‌های خوب پیشنهاد می‌شود و تأمین اعتبارات لازم برای آبیاری نوین در شهرستان لردگان، جزو مهم‌ترین ضروریات بخش کشاورزی شهرستان لردگان است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل