اعلام مسیرهای پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش سرمایه ایرانی و و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، سید عیسی عباسی اظهار کرد: همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان کهگیلویه از جلوی سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج به طرف امامزاده آقامیر (ع) ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود و چهار موکب در مسیر به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان گچساران ساعت ۷:۳۰ از فلکه فرودگاه به سمت حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) پیش‌بینی شده است و شش موکب نیز در مسیر مستقر می‌شود.

مسئول اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این همایش پیاده‌روی در شهرستان دنا در چند نقطه برگزار می‌شود، شهر سی‌سخت از امامزاده سید محمد (ع) به طرف امامزاده شاه عسکر (ع)، روستای تمنک به طرف مسجد امام حسین (ع)، روستای درب کلات از دو راه سادات محمودی به طرف امامزاده محمود طیار (ع) و در شهر پاتاوه از پاتاوه به طرف امامزاده بی‌بی زهرا خاتون (س)، ساعت حرکت در این چهار نقطه از شهرستان دنا ساعت ۸:۳۰ است و ۲۰ موکب نیز آماده خدمات‌رسانی هستند.

عباسی با اشاره به اینکه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در باشت از فلکه باوی آغاز می‌شود و مکان تجمع امامزاده سید محمد (ع) است، ادامه داد: ساعت حرکت ۵:۳۰ دقیقه صبح است و تعداد چهار موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر لنده از روستای مونه جلوی سپاه به طرف امامزاده عمادالدین (ع) است، ساعت حرکت ۶:۰۰ صبح بوده و هفت موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

مسئول اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مکان دوم پیاده‌روی جاماندگان اربعین لنده از سپاه لنده به طرف مصلای نماز جمعه بوده و ساعت حرکت ۱۷:۳۰ یک موکب پیش‌بینی شده است.

عباسی به زمان و مکان پیاده‌روی در شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: مراسم پیاده‌روی از فلکه مرکزی به طرف گلزار شهدای گمنام مسجد شهیدان چشان‌زاده، ساعت ۱۷:۰۰ پیش‌بینی شده است و سه موکب در مسیر خدمات ارائه می‌دهد.

وی گفت: پیاده‌روی شهرستان چرام ساعت ۱۶:۰۰ از میدان فرشته به طرف امامزاده بی‌بی رشیده خاتون (س) خواهد بود و ۱۰ موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

مسئول اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: همایش پیاده‌روی در شهرستان بویراحمد شهر یاسوج از میدان شهدای هفت تیر به طرف امامزاده مختار (ع) ساعت ۸:۳۰ پیش‌بینی شده است و ۱۲ موکب خدمات ارائه می‌دهد.

عباسی اظهار کرد: همایش پیاده‌روی شهرستان مارگون ساعت ۱۰:۰۰ صبح از مصلای نماز جمعه به طرف تپه نورالشهدا است و سه موکب در مسیر پیش‌بینی شده است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل