افزایش تعداد پروازها به نقاط کم‌برخوردار در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری سرمایه ایرانی و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا باصریان در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم که در ساختمان دادمان برگزار شد، اظهار کرد: هوانوردی شامل سه عامل مهم، اعم از منابع انسانی، ماشین‌آلات و محیط است که در نهایت هدف ایمنی را ایجاد می‌کند.

وی درباره اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: طی دولت سیزدهم، اصلاح وضعیت معیشتی کارکنان به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، همچنین افزایش تعداد پروازها به نقاط کم‌برخوردار از دیگر اقداماتی بود که به‌صورت مرتب انجام شد.

معاون عملیات پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره عملیات بزرگ حج نیز توضیح داد: بیش از ۸۷ هزار زائر از ۲۱ ایستگاه پروازی در حج سال ۱۴۰۳ توسط این شرکت جابه‌جا شدند.

به گفته باصریان، آماده‌سازی ناوگان و تأمین قطعات مربوط به هواپیماها، افزایش رضایت‌مندی مشتریان، ارائه خدمات آموزشی به شرکت‌ها و ایرلاین‌های دیگر، همکاری با بخش خصوصی و بهینه‌سازی ساختمان‌های تحت بهره‌برداری از دیگر اقدامات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم بود.

وی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین طی دولت سیزدهم با اقداماتی در حوزه بین‌المللی، مجوز TCO و نیز تاییدیه اتحادیه اروپا برای مصرف سوخت را کسب کرده است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل