بازرسی مستمر اصناف نوشت‌افزار و البسه مدارس تا پنجم مهرماه در شهرستان کهگیلویه

به گزارش سرمایه ایرانی، و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، استان کهگیلویه و بویراحمد، سیدرضا خدیش امروز_ سه‌شنبه چهاردهم شهریورماه_ در حاشیه بازرسی واحدهای صنفی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: واحدهای صنفی در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده از نظر دارا بودن پروانه فعالیت صنفی بررسی می‌شوند.

وی افزود: با بررسی میدانی از تمام واحدهای صنفی کافی‌شاپ‌ها، قهوه‌سراها و کافه‌باغ‌ها، واحدهایی که بدون پروانه فعالیت و سایر مجوزهای قانونی لازمه را داشته باشند و فعالیت می‌کنند شناسایی و ضمن ملزم کردن به اخذ پروانه اعمال قانون شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در ادامه افزود: همچنین در بازرسی و نظارت از اغلب واحدهای صنفی شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام از تاریخ ۲۸ مرداد ماه لغایت هشتم شهریورماه امسال تعداد ۳٠ واحد صنفی به دلیل تخلفات صنفی از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و… متخلف شناخته، و با تکمیل فرم گزارش بازرسی به ارزش ۵۰۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت: اداره صمت کهگیلویه با همکاری اتاق اصناف شهرستان کهگیلویه اقدام به قیمت‌گذاری لباس فرم مدارس شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده کرده و در اجرای طرح بازگشایی مدارس، در گشت مشترک با حضور تعزیرات حکومتی، بسیج اصناف و اتاق اصناف شهرستان از واحدهای صنفی نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر، فروش و تولید البسه مدارس بازدید به عمل آمده و این گشت به صورت مستمر تا پنجم مهرماه ادامه دارد.

خدیش در پایان گفت: در پایان از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی مراتب را با سامانه ۱۲۴ و شماره تلفن ۳۲۲۶۴۹۴۹ صنعت، معدن و تجارت شهرستان و یا با مراجعه حضوری، به صورت مکتوب گزارش کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیدگی و اتخاذ تصمیم شود.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل