حل مشکلات چندین ساله ساکنان خیابان شهید آژیده به دستور دادستان ارومیه

سیروس اسدی در گفتگویی از بازدید میدانی و حل مشکلات چندین ساله ساکنان خیابان شهید آژیده در منطقه سه ارومیه خبر داد و اظهار کرد: بازدید میدانی با حضور دادستان مرکز آذربایجان غربی و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان ارومیه بنا به درخواست اهالی منطقه مبنی بر ارائه خدمات رفاهی همچون آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری کوچه‌های خیابان شهید آژیده و با هدف رسیدگی به مشکلات آن‌ها برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعدادی از اهالی این منطقه بدون دریافت کد بر و کف از شهرداری منطقه و گاهی بدون دریافت مجوز رسمی اقدام به احداث بنا کرده‌اند، افزود: مطالبات و درخواست‌های شهروندان ساکن در این منطقه مستلزم داشتن زیرساخت‌های لازم همچون انشعابات آب و فاضلاب بود و در بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان معاونت فنی و عمرانی و بازافرینی منطقه سه، کوچه‌های یاد شده دارای شیب معکوس قید شده بودند.

شهردار منطقه سه ارومیه با بیان اینکه خدماتی همچون آسفالت پس از ایجاد زیرساخت‌های اساسی از سوی شرکت‌های خدمت‌رسان امکان‌پذیر است، ادامه داد: شهرداری منطقه چندین بار آمادگی خود را برای ارائه خدمات اعلام کرده بود که در نهایت با حضور دادستان مرکز آذربایجان غربی در خیابان شهید آژیده و مشاهده وضعیت ساکنان، اقدام به صدور دستورات لازم به اداره آب و فاضلاب جهت ارائه خدمات زیرساختی کرد.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه سه ارومیه پس از انجام اقدامات اداره آب و فاضلاب در اسرع وقت آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری منطقه مذکور را در برنامه کاری خود قرار داده و پس از اقدامات زیرساختی از سوی شرکت‌های خدمات‌رسان، در خدمت شهروندان این منطقه که بخشی از آن‌ها اقشار آسیب‌پذیر هستند نیز خواهد بود.

اسدی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه سه اقدامات عمرانی لازم را در جهت رفاه و رضایتمندی ساکنان خیابان شهید آژیده در خصوص دفع و هدایت آب‌های سطحی این منطقه انجام خواهد داد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل