به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، حمید علی آبادیان امروز در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های معدن وصنایع معدنی که به میزبانی شرکت چادرملو در یزد برگزار شد، افزود: جریان سازی رسانه ای یکی از راهبردهای اصلی روابط عمومی ها است. وی افزود: در این راستا انعکاس برنامه ها و دستاوردها از الزامات روابط عمومی ها محسوب می شود. مدیر روابط عمومی ایمیدرو عنوان کرد: تعامل رسانه ای بین روابط عمومی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و دستاوردهای بزرگ این حوزه را باید بیش از پیش معرفی کرد.گردشگری معدن وی ضمن اشاره به ضرورت بسترسازی برای گردشگری معدن، گفت: با تعامل بین روابط عمومی ها و در قالب کنسرسیوم؛ می توان به ایجاد رونق در بخش گردشگری معدن پرداخت. علی آبادیان ادامه داد: با اجرای این برنامه ریزی می توان علاوه بر معرفی ظرفیت های معدنی کشور به عموم مردم، برای روابط عمومی ها درآمدزایی ایجاد کرد.علی آبادیان همچنین از برنامه راه اندازی نمایشگاه دایمی معدن برای دانش آموزان و دانشجویان خبر داد.معدن و صنایع معدنی؛ نقطه قوت وزارت صمت مدیر روابط عمومی ایمیدرو با تاکید بر نقش اثربخش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ملی، اظهار داشت: این بخش نقطه قوت وزارت صمت و دارای ارزش افزوده بالا برای اقتصاد کشور است. وی افزود: امیدواریم با برگزاری اینگونه گردهمایی ها در نقاط مختلف کشور و شناسایی فرصت ها و چالش ها در روابط عمومی ها؛ برنامه های درون سازمانی هدفمند اجرا شود و روابط عمومی ها ارتباط اثربخشی با افکار عمومی داشته باشند.
منبع خبر : پورتال سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)