سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری کُدهای درآمدی خود را فعال کنند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، مصطفی حیدری امروز_ سه‌شنبه بیست‌وچهارم مردادماه _ در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به لزوم افزایش درآمدهای پایدار حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد تمام کُدهای درآمدی خود را فعال کنند.

وی تاکید کرد: در این راستا باید برای فعال‌سازی درآمدهای پایدار، نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری در ستاد مرکزی و به‌ویژه در سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری شهرکرد انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد خاطرنشان کرد: افزایش درآمدها و شناسایی کُدهای جدید درآمدی، نظارت بر فاکتورهای خرید و کاهش معقول هزینه‌ها، وصول مطالبات به ویژه از کمیسیون ماده ۱۰۰، صنایع مستقر در شهرک صنعتی، دستگاه‌های اجرایی، اشخاص حقیقی و ممیزی املاک باید با جدیت بیشتری در اولویت شهرداری شهرکرد قرار گیرد.

حیدری به کمبود امکانات، تجهیزات و اعتبارات حوزه مدیریت شهری به‌ویژه در شوراهای اسلامی و شهرداری‌های چهارمحال‌وبختیاری اشاره و تصریح کرد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداران با کمترین امکانات موجود تلاش می‌کنند تا زمینه رضایت‌مندی عمومی شهروندان و تسریع در روند توسعه همه‌جانبه را فراهم کنند که این مهم قابل قدردانی است.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی تهیه طرح و بسته‌های سرمایه‌گذاری و نحوه دریافت تسهیلات بانکی ویژه اعضای شوراهای اسلامی شهرها، شهرداران، کارشناسان فرهنگی و سرمایه‌گذاری شهرداری‌های چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد، اضافه کرد: این دوره آموزشی که از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار شد، نقش مهمی در ارتقای کمی و کیفی عملکرد شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها خواهد داشت.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل