شناسایی ۱۳ هزار واحدی خالی در شهرجدید پرند – خبرگزاری مهر |

آرش صیادی‌پور مدیرعامل شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در این شهر جدید شناسایی شده است، گفت: بخشی از واحدهای مسکونی مهر که قبلاً افتتاح شده متقاضیان ساکن نشدند که در این راستا ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تاکید کرد: حدود هزار و ۳۰۰ مسکن مهر باقیمانده تعاونی‌ساز در پرند داریم که باید مسائل حقوقی آنها حل شود. همچنین در مجموع از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر ساخته‌شده در شهر پرند حدود ۴ هزار افتتاح خواهد شد که در مجموع ۹۴ هزار واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در شهر جدید پرند تاکنون تأمین زمین ۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن تأمین شده و با انتخاب پیمانکار فرآیند ساخت شروع شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با یادآوری این‌که حدود ۷۵ هزار متقاضی برای این طرح وجود دارد, گفت: هنوز نتوانستیم زمین موردنیاز برای سایر واحدها را تأمین کنیم با توجه به این‌که دیگر امکان الحاق زمین به شهر پرند وجود ندارد با استفاده از ظرفیت شهرک اعتمادیه و یکی دو شهرک دیگر مشکل تأمین زمین این تعداد واحد نهضت ملی مسکن را نیز برطرف خواهیم کرد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل