ضرورت رفع مشکلات شبکه جمع‌آوری و دفع آب های سطحی اهواز

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، سید احمد موالی‌زاده امروز_ یکشنبه نوزدهم شهریورماه_ در جلسه بررسی آخرین وضعیت شبکه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی و فاضلاب در معابر و خیابان‌های اهواز، اظهار کرد: طرح‌های فاضلاب و شبکه جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی باید قبل از شروع فصل بارندگی اصلاح و تکمیل و لایروبی گسترده و رفع نواقص و اصلاح ایستگاه‌های پمپاژ و شبکه فاضلاب باید در اسرع وقت انجام شود.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، نوارهای حفاری معابر و خیابان‌های به ویژه خیابان‌های اطراف مدارس باید ترمیم شوند تا از بروز حوادث احتمالی پیشگیری شود.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: در برخی از نقاط اهواز درب منهول فاضلاب وجود ندارد که شرکت آب و فاضلاب نسبت به تأمین درب منهول برای این نقاط اقدام کند.

وی تاکید کرد: تیم مشترک متشکل از فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب و شهرداری به منظور بازدید از وضعیت ایستگاه‌های پمپاژ در مناطق مختلف اهواز و نقص‌یابی و رفع مشکل ایستگاه‌ها تشکیل شود، تا حین بارندگی وارد مدار قرار گیرند.

موالی‌زاده در پایان با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری و تعامل بین مجموعه شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در اهواز، خاطرنشان کرد: در این سال‌های اخیر با همکاری و تعامل مجموعه شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در اهواز اقدامات خوبی در اجرای طرح‌های فاضلاب و شبکه جمع‌آوری دفع آب‌های سطحی صورت گرفته است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل