به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،اما رسانههای اصلاحطلب، سعی کردند با فرافکنی، وزیر دولت سیزدهم را سیبل قرار دهند و اینگونه وانمود کنند که رسانه دولت، عملکرد وزیر صمت را زیرسوال برده است. اما نگاه اجمالی به گزارش یاد شده گویای آن است که عملکرد خودروسازان و گرانفروشی آنها، مورد نقد واقع شده است. لذا روزنامه ایران، خودروساز گرانفروش را دوست ندارد و در این خصوص هیچ حمایتی از آنها نخواهد کرد.
طبیعی است برخی از رسانههای اصلاحطلب که ماهانه از خودروسازان و مونتاژکاران پول دریافت میکنند، در برابر انتقادها، واکنش نشان دهند و عملکرد آنها را مناسب ارزیابی کنند. این رسانهها به جای آنکه صحبتهای مردم را رسانهای کنند و نقش مطالبهگری داشته باشند، از خودروسازان حمایت و به رسانههای منتقد و حامی مصرفکننده، حمله میکنند. به جرأت میتوان گفت که دولت سیزدهم، تنها دولتی است که کمترین مداخله را در عملکرد خودروسازان داشته و سعی کرده است با ابلاغ نقشهراه صنعت خودرو، مسیر پیش روی خودروسازان را مشخص و شفاف کند. در حقیقت دولت به دنبال آن است که مدیران خودروسازی، به سمت خصوصیسازی واقعی حرکت کنند.
۲۳۳۰۲
منبع خبر خبر آنلاین