عمیات عمرانی رفع بوی بد پساب در چهاربرج آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، ناصر بداقی امروز_ پنج شنبه سی ام شهریورماه_ در بازدید پروژه‌های ساماندهی معابر شهر چهاربرج اظهار کرد: در سایه پیگیری فرماندار چهاربرج و مکاتبات شورای شهر قیر رایگان از طریق دولت تأمین شده و در حال اجرای ساماندهی معابر هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۵۰۰ متر از خیابان شهید مطهری تا قبرستان آغداش درحال آسفالت ریزی است، افزود: خاکی بودن این معبر مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده بود که خوشبختانه در حال مرتفع نمودن آن هستیم.

شهردار چهاربرج گفت: خیابان امام علی (ع) تا خیابان امام خمینی (ره) نیز در این محدوده خاکی است که این مسیر را نیز در برنامه ساماندهی قرار داده‌ایم.

بداقی ادامه داد: مردم به زودی شاهد پاکی این منطقه و رفع بوی بد پساب خواهند شد.

وی با اشاره به اراده‌ای که جهت توسعه خدمات شهری چهاربرج وجود دارد، اظهار کرد: بازسازی ساختمان قدیمی شهرداری جهت استفاده ساختمان خدمات شهری به متراژ ۱۰۰ متر مربع، دیوارچینی محوطه کارگاه شهرداری به طول ۲۱۰ متر، احداث ۸ چشمه سرویس بهداشتی و نمازخانه، احداث ۲ باب مغازه، احداث ۲ باب انباری، احداث و راه اندازی سرویس و تعویض روغن ماشین آلات شهرداری از جمله اقدامات شهرداری چهاربرج در شهریورماه امسال است.

بداقی تصریح کرد: بتن ریزی قسمتی از محوطه کارگاه جهت جدول زنی و اجرای شنازهای قائم و افقی و دیوارچینی پارکینگ ماشین آلات شهرداری چهاربرج از جمله دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل