فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای راه اندازی کارخانه کمپوست زباله در ارومیه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، ساسان ابراهیم‌زاده امروز _ دوشنبه سوم مهرماه_ در جلسه کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از بررسی صورت‌جلسه اصلاحی پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری اوریاد خبر داد.

وی افزود: آخرین تصمیمات در نحوه تعیین تکلیف پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری اوریاد در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری شورا مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: موضوع طرح تفکیک و جمع‌آوری زباله در مبدا یکی از موضوعات مهمی است که باید مورد بررسی قرار گرفته و کانون توجه مدیران شهری باشد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: موضوع تفکیک زباله در مبدا و شناسایی و جذب پیمانکار و سرمایه‌گذار برای اجرای آن یکی از مهمترین دغدغه‌های کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا است و با توجه به وقفه چندین ماهه در اجرای این پروژه، شهرداری نسبت به طرح فراخوان و شناسایی سرمایه‌گذار اقدام کند.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست پسماند از مهمترین خواسته‌های کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا است.

ابراهیم‌زاده عنوان کرد: راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله می‌تواند در حوزه کمک مالی و اقتصادی به مدیریت شهری مفید و مؤثر واقع شود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: در این راستا باید فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله هرچه سریع‌تر در سامانه ستاد ثبت شود.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل