ماین نیوز – استخراج از معدن پوکساید شاهرود در اختیار وزیر صمت نیست

خانی در تذکر شفاهی:

استخراج از معدن پوکساید شاهرود در اختیار وزیر صمت نیست

گروه معادن
– نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: استخراج از معدن پوکساید تحت هیچ شرایطی شدنی نیست و ثبت ملی شده و جایی که ثبت ملی شده، کسی حق ندارد تخریب کند، لذا دنبال این مسیر رفتن نتیجه ای ندارد و مردم شاهرود اجازه نخواهند داد هیچ اتفاقی در آنجا رخ دهد.

استخراج از معدن پوکساید شاهرود در اختیار وزیر صمت نیست

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، علی اصغر خانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: پوکساید شاهرود منبع تامین آب منطقه و نیاز مردم است و اگر آقای وحیدی به دنبال پیام انتخاباتی به مردم جاجرم است، خوب است و می تواند از آن استفاده کند، اما اگر به دنبال این است که دوباره آنجا باز شود، بداند آنجا خط خون است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس یازدهم افزود: استخراج از معدن پوکساید تحت هیچ شرایطی شدنی نیست و ثبت ملی شده و جایی که ثبت ملی شده، کسی حق ندارد تخریب کند، لذا دنبال این مسیر رفتن نتیجه ای ندارد و مردم شاهرود اجازه نخواهند داد هیچ اتفاقی در آنجا رخ دهد، بنابراین این موضوع را تمام کنید چون هیچ خاصیتی برای شما نداشته و نتیجه ای هم نخواهید گرفت. من متذکر می شوم اگر قرار است تذکری داده شود، در حوزه اختیارات افراد داده شود و این موضوع در حوزه اختیار آقای فاطمی امین نیست و هر کسی هم آنجا بیاید هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و من این را به عنوان نماینده شاهرود عرض می کنم.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰

کد مطلب: ۶۵۱۶۶

 

مرجع : خبرگزاری خانه ملت

 

منبع خبر : ماین نیوز

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل