همایش پیاده‌روی خانوادگی در بندرانزلی برگزار می‌شود

شعبان جعفری در گفتگویی، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری و جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان است و در حال حاضر آرامش و امنیت کشور و مردم مدیون ازخودگذشتگی و ایثار همه این عزیزان است.

وی افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس، هفته وحدت و روز آتش‌نشانی، شهرداری و شورای اسلامی شهر بر اساس وظیفه ذاتی خود در کنار سایر نهادها و دستگاه اجرایی با آذین‌بندی شهر، برنامه‌هایی خوبی را تدارک دیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر انزلی خاطرنشان کرد: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر و با مشرکت سپاه ناحیه و اداره ورزش و جوانان انزلی همایش پیاده روی خانوادگی روز جمعه هفتم مهرماه در این شهر با حضور اقشار مختلف به ویژه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار می‌شود.

جعفری تصریح کرد: این همایش از ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در مسیر سه کیلومتری پارک بادی پاسداران تا یادمان مزار شهدای گمنام شهر انزلی پیاده‌روی می‌کنند و در پایان نیز به نفرات برتر جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ایثارگران شهرداری انزلی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی پیش‌بینی شده است، گفت: هفته دفاع مقدس متعلق به قشر خاصی نیست و همه نهادها و سازمان‌ها باید با تعامل و همکاری برنامه‌های ویژه و متنوعی را به مناسبت گرامیداشت این هفته برگزار کنند به طوری که این برنامه‌ها در شهر برای همه شهروندان ملموس باشد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل