وضعیت اعتبارات و ماشین‌آلات در شهرستان خانمیرزا نیازمند توجه است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، محمدیعقوب باقری امروز _یکشنبه پنجم شهریورماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با توجه به اینکه مجوز ارتقای نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خانمیرزا به اداره صادر شده، اما این تصمیم هنوز اجرایی نشده است.

وی افزود: کمبود نیروی انسانی و تجهیزات همچون وسایل سرمایشی و گرمایشی مشکلاتی را به وجود آورده است.

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: در زمینه تسهیلات تبصره ۱۶، درگاه سامانه مربوط به شهرستان خانمیرزا دیرتر از سایر شهرستان‌ها فعال شد و با وجود پیگیری مسئولان اداره کار خانمیرزا، بانک‌های عامل پرونده‌ها را عودت می‌دهند.

باقری تاکید کرد: وضعیت اعتبارات و ماشین‌آلات در شهرستان خانمیرزا نیازمند توجه است، تاکنون هیچ‌کدام از معاونان اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در نمایندگی اداره خانمیرزا حاضر نشدند و اقدامی برای رفع مشکل نکردند.

وی اضافه کرد: شهرستان خانمیرزا در سرمایه‌گذاری شرکت‌های وابسته به وزارت کار از جمله شصتا و صندوق بازنشستگی کشوری پتانسیل زیادی دارد.

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه در شهرستان خانمیرزا بازرس اداره کار هفته‌ای یک روز حضور دارد، تصریح کرد: تخلفات کارگاه‌ها در زمینه حضور کارگران افغانی فصلی بررسی نشده است و برخورد قانونی با آن‌ها انجام نمی‌شود.

باقری با بیان اینکه روند اخذ مجوزهای اداری مانع حضور سرمایه‌گذاران شده و نیاز است بوروکراسی اداری در صدور مجوزها کاهش پیدا کند، گفت: در راستای اجرای شعار سال (مهار تورم، رشد تولید) اختصاص تسهیلات مشاغل خانگی و کشاورزی در شهرستان خانمیرزا با همکاری و مساعدت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از ضروریات است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل