کسب رتبه دوم رضایت مشتریان ISQI توسط شرکت KTL کرمان خودرو

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،شرکت KTL توانست با تحقق اهداف از پیش تعیین شده در راستای کسب حداکثری رضایت مشتریان عزیز در حوزه های عملکردی، ادراکی و اثربخشی و دیگر موارد مربوطه و با اصلاح فرایندها و رویه های مذکور، بتواند با امتیازی بالاتر از سایر شرکت‌های خودرویی، در رتبه دوم ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت ISQI قرار بگیرد.
در این گزارش آمده است که رتبه شرکت KTL در ارزیابی انجام شده بالاتر از متوسط صنعت بوده است.

منبع خبر خبر آنلاین

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل