کشف بیش از ۳۶۷ کیلو مواد مخدر در رودبار

به گزارش سرمایه ایرانی، عیسی روشن‌قلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پنج ماه گذشته در شهرستان رودبار ۳۶۷ کیلو و ۳۰۱ گرم انواع مواد مخدر به تفکیک ۲۹۲ کیلو و ۷۳ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۴۸ گرم هروئین، هفت کیلو و ۳۸۲ گرم شیشه و ۶۶ کیلو و ۵۹۸ گرم حشیش کشف و در این رابطه ۵۳۱ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه طی این مدت در شهرستان رودبار ۲۵۱ سارق دستگیر و ۱۳۷ فقره سرقت کشف شده است، افزود: ۹۹ هزار و ۲۵۰ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی دو هزار میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۱۱۴ قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رودبار خاطرنشان کرد: در پنج ماه گذشته، ۳۹۴۹ واحد صنفی در شهرستان مورد بازدید قرار گرفته است که به ۱۴۳۱ واحد تذکر ابلاغ و ۸۷ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شده است.

وی اظهار کرد: طی این مدت، برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۹۹ دستگاه موتورسیکلت و ۵۸۶ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، رعایت نکردن قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

روشن‌قلب به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی به شهروندان به منظور تنویر افکار عمومی و پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، فرماندار، بخشداران و دهیاران اشاره کرد و گفت: به منظور شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آن‌ها در پنج ماه گذشته، ۲۰ مرحله جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شده است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل