۱۵ هزار تخت در دولت سیزدهم به تعداد تخت‌های بیمارستانی اضافه شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، بهرام عین‌الهی بعد از ظهر امروز_ شنبه چهارم شهریورماه _ در آئین کلنگ‌زنی اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج، اظهار کرد: ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی در استان کهگیلویه‌وبویراحمد به بهره‌برداری رسیده و ده پروژه مهم دیگر در دست اقدام است.

وی افزود: چهل میلیارد تومان در طی رایزنی با وزارت نفت به بیمارستان شهید رجایی گچساران اختصاص یافت و بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار مورد نیاز این بیمارستان از طرف وزارت بهداشت تأمین خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به اینکه بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهر سی‌سخت با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال احداث است، خاطرنشان کرد: این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت گردشگری می‌تواند به قطب توریست درمانی کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه انقلابی در زمینه بهداشت و درمان کشور صورت گرفته است، ادامه داد: حدود ۱۵ هزار تخت در دولت سیزدهم افتتاح شده و هفت هزار تخت دیگر تا آخر دولت سیزدهم اضافه خواهد شد.

عین‌اللهی تصریح کرد: دو هزار مرکز درمانی در کشور افتتاح شد و امیدواریم تا آخر دولت سیزدهم دو هزار مرکز دیگر نیز افتتاح شود، ۲۸۰۰ نیروی متخصص و ده هزار نیروی دندان پزشک در کشور به تعداد پرسنل درمانی در دولت سیزدهم اضافه شده است.

سعید جاودان‌سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این آئین اظهار کرد: اورژانس قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج با مساحت ۴۰۰ متر مربع و در دوطبقه با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل