۴۰۰ مترمربع سایه‌بان در مرز چذابه نصب شده است

محمدعلی خبوشانی در گفتگویی با اشاره به تشکیل ستاد اربعین شهرداری اصفهان اظهار کرد: این ستاد با دستور «علی قاسم‌زاده» شهردار این کلان‌شهر تشکیل شد که یکی از کمیته‌های این ستاد تحت عنوان «تدارکات و پشتیبانی» با مسئولیت من فعال بوده است.

وی با بیان اینکه چندین جلسه با «مهدی بقایی» رئیس ستاد اربعین و همکاران در حوزه خدمات شهری در اصفهان برگزار شده است، افزود: در حال حاضر شهرداری این کلان‌شهر دارای دو موقعیت، یکی در مرز چذابه و دیگری در کربلای معلی است و در محلی که ستاد عتبات و عالیات در اختیار مواکب استان اصفهان قرار داده، بحث نظافت با شهرداری این کلان‌شهر بوده است و کارگران خدوم خدمات شهری اصفهان آنجا مشغول خدمت هستند.

نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد تصریح کرد: در مرز چذابه همکاران از حوزه تدارکات و پشتیبانی بازدید میدانی داشتند و امکانات و زیرساخت‌هایی که باید برای تسهیل امور زائران و خروج آن‌ها از مرز چذابه به سمت عراق فراهم می‌شد، آماده‌سازی کردند.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ مترمربع سایه‌بان در مرز چذابه نصب شده و تأمین وسایل سرمایشی این مسیر و پذیرایی و نظافت آن محل با همکاری شهرداری چذابه در حال انجام است.

خبوشانی با اشاره به اینکه در موقعیت کربلا نیز همکاران از این محل بازدید میدانی داشتند، گفت: روز جمعه گذشته پاکبانان حوزه خدمات شهری و خدمات موتوری آتش‌نشانی به عراق اعزام شدند و محلی برای اسکان پاکبانان نزدیک موکب، تهیه و آماده‌سازی شده است.

نماینده و دستیار شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد با بیان اینکه محموله‌ای از تجهیزات و امکانات از این کلان‌شهر برای زائران توسط خودروهای خدمات موتوری به عراق اعزام شده است، ادامه داد: این خدمت‌رسانی همچنان ادامه دارد و امیدواریم شهردار اصفهان طی روزهای آینده از هر دو موقعیت بازدید داشته باشند تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل