۹۴ درصد پروژه‌های عمرانی اصفهان تامین اعتبار شد/خانه تئاتر قزوین آماده بهره‌برداری است

سیدمحمدعلی پورموسوی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: به‌طور کلی در نوع نگاه شورای اسلامی شهر به موضوعات و مسائل شهر و شهرداری تغییراتی ایجاد شده است، اما این تغییرات در تقابل با اولویت‌های ما نیست، اولویت‌ها از ابتدا ثابت بوده است و برنامه‌های مدیریت شهری باید مطابق با آن و بودجه سال جاری باشد.

وی افزود: شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر بر عملکرد شهرداری باید اولویت‌های خود را به‌طور مداوم مورد بازنگری قرار دهد و بر اساس وظیفه خود نحوه انجام آن را به‌طور مرتب بازبینی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر اینکه لازم است شهرداری برای جذب سرمایه‌گذار تلاش کند، گفت: نگاه شورای اسلامی شهر به مدیریت شهری برای اجرای برنامه‌ها و اولویت‌ها، مطابق بودجه شهرداری تغییر کرده است.

تخریب ساختمان‌های غیرمجاز پایتخت با جدیت ادامه داشته باشد

پرویز سروری، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از مدیریت شورای اسلامی شهر درخواست می‌کنم تخریب ساختمان‌های غیرمجاز خلازیر با جدیت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند، گفت: لازم است پیگیری‌های لازم برای مشخص شدن علت این حادثه انجام شود.

وی تاکید کرد: لازم است روند تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز پیگیری شود، در حال حاضر تخریب‌ها متوقف شده است که آثار نامطلوبی بر ادامه کار دارد و احساس می‌شود کسانی که ساخت‌وساز غیرمجاز داشتند، تشویق شدند این مسیر باطل را ادامه دهند.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل