دسته بندی نشده

برگزاری انتخابات پرشور دشمنان ایران اسلامی را ناامید می‌کند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، علیرضا حیدری امروز_ پنجشنبه بیست‌وسوم شهریورماه_ در اولین نشست آموزش منطقه‌ای انتخابات سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در پاوه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام سیاسی کشور و ناامیدی دشمنان است.

وی افزود: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات کشور است زیرا حضور پرشور مردم موجب تقویت نظام سیاسی کشور و نا امیدی در دشمنان خواهد شد لذا وظیفه مجریان انتخابات بسیار سنگین و از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار پاوه تصریح کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات باید از همین امروز با برنامه‌ریزی مناسب و عمل به قوانین و با رعایت اصل بی‌طرفی بر اساس چهار راهبرد ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری (مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت) زمینه برگزاری انتخابات سالم و رقابتی را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: دشمن در فضای مجازی تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات می‌کند و ما باید با زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری مردم نقشه‌های آنان را خنثی و بار دیگر موجبات یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کنیم.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!