دسته بندی نشده

ارائه ۱۱ خدمت درمان دندانپزشکی با تعرفه دولتی در اصفهان

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی با تعرفه دولتی در دانشکده دندانپزشکی خبر داد و گفت: همینک ارائه ۱۱ خدمت درمانی با تعرفه دولتی در بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان زیر نظر اساتید علمی فراهم شده است.

دکتر رضوی اظهار داشت: با توجه به گران بودن قیمت خدمات دندانپزشکی در بخش‌های خصوصی، دانشکده دندانپزشکی زمینه ارائه این خدمات را با قیمت دولتی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه گروههای کم درآمد فراهم کرده است.

وی با اشاره به بخش های مختلف دندانپزشکی گفت: بخش های تشخیص بیماری های دهان و دندان، رادیولوژی، پروتز، کودکان، جراحی(کشیدن دندان)، ارتودنسی، ترمیمی(درمان ریشه) و لثه(جرم گیری و جراحی لثه) و بیماریهای دها…
[۱۰:۰۴, ۱۴۰۱/۶/۲۲] ⁦+۹۸ ۹۱۳ ۳۱۸ ۹۴۶۱⁩: https://b2n.ir/w54267
معاون درمان دانشگاه: ارائه یک هزار خدمات درمانی به زوار مستقر در مهران بصورت روزانه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: دو تیم درمانی ۱۰ نفره به منظور ارائه خدمات درمانی به زوار در مرز مهران مستقر شده است که در کنار گروه های درمانی دیگر دانشگاه ها به طور میانگین روزانه به یک هزار زائر ارائه خدمت می دهند.

دکتر حیدری در گفتگو با خبرنگار وبدا اظهارداشت: ۶۰ نفر از کادر درمان شامل پزشکان و پرستاران برای ارائه خدمت به زائرین به صورت داوطلبانه اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه از ۱۶ شهریورماه دو تیم درمان به مرز مهران اعزام شده اند، افزود: یک تیم در نقطه مرزی و یک تیم در بیمارستان امام حسین(ع) شهرمهران مستقر شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه هر تیم درمانی مجهز به یک جراح، متخصص عفونی، ارتوپد، بیهوشی، پزشک عمومی، پرستار و طب اورژانس است، ادامه داد: به طور میانگین در هر ۲۴ ساعت، در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران نزدیک به ۴۰۰ نفر تحت درمان قرار می‌گیرند و در پایگاه های درمانی مستقر در مرز به طور تقریبی روزانه ۳۰۰ نفر بستری موقت و ۴۰۰نفر بصورت سرپایی درمان می‌شوند.

دکتر حیدری از شیوع گرمازدگی در بین زوار و بیماریهای گوارشی و تصادفات بعنوان سه علت شایع مراجعات خبر داد و افزود: بروز سکته های قلبی و افزایش قند خون در رتبه های بعدی قرار دارد که گاهی زائرینی با زمینه بیماری دیابت و فشارخون نیز مراجعه می کنند که علت مراجعه شان عدم مصرف به موقع داروهای خودشان بوده است.

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!