دسته بندی نشده

تپه نورالشهدا روشنایی کافی ندارد

فرشاد چراغپور در گفتگویی اظهار کرد: معابر شهر شهرکرد، بلوارها، خیابان‌های اصلی و پارک‌ها هنگام شب به‌طور کامل تاریک و نیازمند روشنایی بیشتر است.

وی با بیان اینکه تأمین روشنایی جاده سلامت شهرکرد و جاده منتهی به تپه نورالشهدا یک نیاز است، افزود: برای محور این تپه شرکت برق باید به‌صورت زیرزمینی کابل‌کشی برق را انجام می‌داد، اما به صورت هوایی این اقدام صورت گرفت.

رئیس کمیسیون عمران و امور زیربنایی شورای اسلامی شهرکرد گفت: در حال حاضر شرکت برق پایه‌های فرسوده و غیراستاندارد را در این جاده نصب کرده است.

چراغپور تصریح کرد: در تپه نورالشهدا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بسیاری به‌ویژه در ایام محرم و صفر برگزار می‌شود و خودروهای زیادی در این مسیر تردد دارد که به دلیل توپوگرافی، ارتفاع جاده و حالت پرتگاه داشتن جاده برای وسایل نقلیه خطرناک است، از این‌رو وجود تیرهای چراغ برق در این جاده الزامی و یک خدمت به مردم و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در تپه نورالشهدا، انتظار می‌رود شرکت برق توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشد، زیرا در ایام اربعین تعداد برنامه‌ها و رفت و آمد به این مکان توسط مردم دین‌دار شهرکرد بیشتر از ماه‌های دیگر سال است، بنابراین انتظار می‌رفت شرکت برق از ماه‌های قبل تدابیر لازم را می‌اندیشید.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!