اقتصاد ایران

حضور نمایندگی برندهای خارجی در نوزدهمین نمایشگاه صنعت اصفهان

به گزارش خبرگزاری سرمایه ایرانی، برگزاری نمایشگاه‌های صنعتی در اصفهان نه تنها فرصتی برای نمایش توانمندی‌های داخلی است، بلکه بستری برای تبادل اطلاعات و نوآوری‌ها در این حوزه به شمار می‌رود در این راستا، «نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت» با محوریت تجهیزات و ابزارآلات صنعتی و کارگاهی از امروز عصر_ دهم مرداد_ با حضور جمعی از مسئولین در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان آغاز به کار کرد.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در حاشیه نوزدهمین نمایشگاه صنعت در گفتگویی اظهار کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های استان اصفهان دارا بودن شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک و بزرگ در این استان است ۱۰ درصد از صنایع بزرگ کشور و ۲۵ درصد از شرکت‌های فعال کشور در اصفهان مستقر هستند

وی افزود: با توجه به جایگاه اصفهان در اقتصاد و صنعت کشور برآن شدیم تا نمایشگاه تخصصی صنعت را در نوزدهمین دوره را به صورت مجزا برگزار کنیم که میزبان ۱۵۰ شرکت تولیدی از ۸ استان هستیم. مشارکت‌کنندگان از زمینه‌های مختلف صنعتی از جمله اتوماسیون، تراشکاری، قالب‌سازی، جوش و برش، ماشین‌آلات صنعتی، ابزار دقیق، تجهیزات جابجایی، و سیستم‌های شستشوی صنعتی در این رویداد حضور دارند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، بیش از ۱۰ رویداد تخصصی برای صنعتگران برگزاری می‌شود و بیش از ۶۵ درصد شرکت‌کنندگان از خارج استان اصفهان هستند که حاکی از استقبال خوب و مطلوب از نمایشگاه و رشد و توسعه صنعت در اصفهان است.

طحانیان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم آخرین دستاوردهای صنعت کشور را به نمایش بگذاریم، ادامه داد: نمایندگی برندهای خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و بازدید هیئت خارجی از نمایشگاه صنعت استان اصفهان در روزهای آتی صورت می‌پذیرد.

به گزارش سرمایه ایرانی، نمایشگاه‌های صنعتی همچون رویداد تخصصی صنعت استان اصفهان، بستری مناسب برای ارتقا سطح دانش و مهارت‌های فنی در میان صنعتگران و علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف صنعتی است. همچنین این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در حال برگزاری است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!