بورس کالا

درخشش رینگ صادراتی در تالار نقره ای

به گزارش سرمایه ایرانی، علی بخشنده درگفت وگو با سرمایه ایرانی با اشاره به اینکه قیر موفق‌ترین محصول رینگ صادراتی در بورس کالا بوده است،گفت: با توجه به الزام عرضه قیر در بورس کالا این محصول در چند سال اخیر توانسته است در بخش صادرات در این بازار موفق تر عمل کند.

به گفته وی در شش ماه اخیر صنایع بالا دست مثل فولاد، گندله، سنگ آهن، کنستاتره و شمش عرضه های خود در بورس کالا را انجام دادند و معاملات موفقی را رقم زدند.

مدیر کالا و انرژی کارگزاری بانک صادرات افزود: اگر بخش خصوصی و دولتی پیگیری های لازم را انجام دهند، مواد اولیه زودتر خریداری و صادرات آن توسط بورس کالا صورت خواهد گرفت.

بخشنده با اشاره به اینکه قیر سالهاست در رینگ صادراتی بورس کالا در حال عرضه است وبه نظرمی رسد جایی برای پیشرفت دارد، گفت:در یک مقایسه کوتاه رینگ بورس انرژی با بورس کالا مشاهده خواهیم کرد عرضه محصولات ، نحوه پرداخت متنوع تر و با حجم بالاتری از بورس کالا صورت می گیرد ، این بدان معناست رینگ صادراتی بورس انرژی خیلی موفق تر از رینگ صادراتی بورس کالا عمل می کند.

مدیر کالا و انرژی کارگزاری بانک صادرات افزود: بازار در شش ماه اول با رکود همراه بود و با توجه به این موضوع که بعضی از بازارها مانند نفت، فلزات و سنگ آهن روند صعودی را تجربه می کنند، با تسهیل فرایند خرید در بورس کالا و محصولات معدنی و مشتقات نفتی، ارزش معاملات بالاتر هم خواهد رفت.

بخشنده اظهارداشت: بورس کالا هم برای مردم عادی و هم برای مشتریان خارجی، برای خریداران و فروشندگان می‌تواند مفید باشد که نیازمند آموزش ها و اطلاع رسانی های دقیق و مستمر است.

منبع خبر : سرمایه ایرانی

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!