بورس کالا

روند صعودی طلا شتاب می گیرد؟

ابراهیم محمد ولی در گفت وگو با سرمایه ایرانی در رابطه با نوسانات قیمت طلا گفت: : پیش بینی در بحث قیمت طلا و سکه آسان نیست چرا که با توجه به تنش های منطقه ای و تشدید آن در شب گذشته بازار را ملتهب و نوسانی کرده است.

وی ادامه داد: اگر روند تنش‌های جدید بین فلسطین و اسرائیل ادامه پیدا کند، روند افزایشی برای قیمت طلا در بازار برای هفته آینده قابل پیش بینی است.

رییس سابق اتحادیه طلا و جواهراظهارداشت: متاسفانه اقتصاد کشور مانند بیماری است که با یک اتفاق سیاسی واکنش نشان می دهد و شاهد هستیم با وجود اینکه قیمت طلا در ماه های گذشته روند با ثباتی را در پیش گرفته بود با یک اتفاق صعودی شد وباید این موضع عارضه یابی شود.

به گفته وی تنش بین المللی به سرعت بر قیمت انس جهانی طلا اثرگذار بوده است و در نهایت منجر به صعودی شدن قیمت طلا در بازار داخلی شده است.

محمدولی درباره قیمت هر مثقال طلا در بازاربرای هفته آینده را افزایشی پیش بینی کرد و گقت:هفته جاری شاهد بازگشت قیمت طلا و سکه بودیم که به نوعی قیمت از حدود ۱۰.۷۰۰ میلیون تومان به حدود ۹.۳۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده است. فکر میکنم این روند در طول هفته آینده در رنج قیمتی ۱۰.۲۰۰ میلیون تومان تا ۱۰.۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شود.

منبع خبر : سرمایه ایرانی

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!