دسته بندی نشده

رویداد هنری دختران حسین (ع) ویژه دختران هنرمند نایینی

علی پوربافرانی در گفتگویی اظهار کرد: رویداد هنری دختران حسین (ع) برای اولین بار در شهرستان نائین با حضور ۳۰ نفر از دانش‌آموزان و هنرمندان برجسته شهرستان با هدف کشف و شناسایی استعدادهای هنری با موضوع ماه محرم برگزار شد.

وی افزود: این رویداد در رشته‌های پوستر، تصویرسازی، نقاشی، حروف‌نگاری و عکاسی ویژه دختران هنرمند شهرستان نائین با حضور چهار نفر از اساتید رشته طراحی و گرافیک از نائین و اصفهان در حسینیه محله پنجاهه شهر نائین برگزار شد.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان نائین تصریح کرد: در اختتامیه این رویداد از انبوه آثار هنرمندان شهرستان در رشته‌های مختلف با موضوعات متنوعی همچون آئین پخت آش چهل دیگ نائین، عهد و پیمان پایدار با امام حسین (ع)، داستان کربلا و دیگر موضوعات و عکاسی از اماکن مذهبی و حسینیه‌های شهر نائین با حضور مسئولان شهرستان رونمایی شد.

وی اضافه کرد: در اختتامیه این رویداد که به مناسبت روز شهرستان نائین و هفته فرهنگی شهرستان برگزار شد، از طراحی دیجیتال تمثال مبارک آیت الله نایینی (ره) تولید شده توسط هنرمند انقلابی آقای علی عسکری با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان در رویداد رونمایی شد.

پوربافرانی با بیان اینکه امیدواریم اینگونه رویدادها بیشتر در شهرستان برگزار شود، گفت: براساس صحبت شهرداران نائین و بافران، پس از اختتامیه این رویداد سه روزه، از ظرفیت این هنرمندان و همچنین از آثار تولید شده جهت دیوارنگاره و فضاسازی و تبلیغات شهری در راستای گرامیداشت شعائر حسینی در سطح شهرستان استفاده می‌شود.

به گزارش سرمایه ایرانی، رویداد هنری دختران حسین (ع) به همت ستاد جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی شهرستان نائین و همکاری اداره‌کل آموزش‌وپرورش و دیگر نهادها به مدت سه روز در نائین برای اولین بار برگزار شد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!