دسته بندی نشده

زنگ «مهر و مهرورزی نبوی » در ۳۹۰ مدرسه کاشان نواخته شد

علی محمد بار فروش در گفتگویی، با اعلام نواختن زنگ مهر و مهرورزی نبوی در مدارس کاشان اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس زنگ آغاز مدارس در ۳۹۰ مدرسه کاشان با حضور بیش از ۶۶ هزار دانش‌آموز نواخته شد

وی افزود: همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مهرورزی نبوی صبح شنبه در مدارس کاشان با حضور نماینده ولی فقیه و مسئولان در مدرسه ابن سینای کاشان به صدا در آمد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان خاطرنشان کرد: شعار امسال بازگشایی مدارس مهر مهدوی، مدرسه کارآفرین و دانش‌آموز مسئولیت پذیر است.

بارفروش با بیان اینکه ۶۶ هزار دانش‌ آموز کاشانی از امروز اول مهر وارد مدارس شدند، تصریح کرد: حدود ۴۰۰ مدرسه که بیش از نیمی از آن مدارس ابتدایی را شامل می‌شود؛ در کاشان وجود دارد که ۴ هزار معلم و مربی در این مدارس مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که ۹۰ مدرسه غیردولتی و ۲۹۲ مدرسه دولتی که ۲۷ درصد آن‌ها فرسوده است و این موضوع منجر به دو شیفته شدن بعضی از مدارس در کاشان شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه امسال تعداد زیادی بازنشسته داشته‌ایم، حجم دانش‌آموز در کاشان زیاد است و با کمبود معلم در این شهرستان مواجه هستیم، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که از تمام ظرفیت خود برای تأمین نیروی مورد نیاز مدارس کاشان استفاده کنیم.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!