اقتصاد ایران

فروش بلیت پروازهای اربعین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه ایرانی، حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: عرضه بلیت پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما به فرودگاه نجف برای بازه زمانی بیست‌وچهارم مرداد تا نهم شهریور سال جاری از عصر پانزدهم مرداد ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

وی افزود: بلیت این پروازها صرفاً در سایت این شرکت به نشانی iranair.com با قیمت مصوب عرضه می‌شود، نرخ بلیت یکسره از تهران به نجف ۵ میلیون تومان و نرخ بلیت رفت و برگشت ۱۰ میلیون تومان است.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به خریداران بلیت توصیه کرد در زمان خرید بلیت اطلاعات درخواستی را طبق مشخصات مندرج در گذرنامه مسافران وارد کنند و کارت بانکی را نیز آماده داشته باشند تا بلافاصله مراحل خرید را طی کرده و بلیت‌های خود را دریافت کنند.

قربانعلی درباره زمان‌های عرضه بلیت در سایت ایران ایر گفت: سعی خواهیم کرد در جهت دسترسی بهتر متقاضیان، عرضه بلیت در فواصل زمانی مختلف انجام شود و از هموطنان تقاضا می‌کنیم برای خرید بلیت پروازهای اربعین به دفاتر فروش هما در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند.

سخنگوی هما در پایان خاطرنشان کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما فروشی تحت عنوان بلیت چارتر ندارد و خریداران مراقب سواستفاده‌کنندگان در این زمینه باشند.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!