دسته بندی نشده

وضعیت اجتماعی شهر شیراز ساماندهی شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، آیت الله لطف الله دژکام امروز _ جمعه هفتم مهر_ در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی با ارزش‌های مهمی از جمله خانواده در دامن تفکر دینی و اسلامی مخالفت جدی دارند.

وی افزود: جنگ با خانواده را دستگاه استکبار شروع کرده است و آن‌ها نیز خود گرفتار هستند و می‌خواهند بیماری خود را به جهان اسلام سرایت دهند و این بیماری کثیف آن‌ها است که می‌خواهند این بیماری به جامعه ما سرایت پیدا کند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: بنیان خانواده در اسلام محکم است و نباید اجازه داد تا دشمن به این موضوع لطمه بزند.

آیت الله دژکام افزود: در حوزه خانواده اقدامات و برنامه‌هایی بایستی از سوی دستگاه‌های اجرایی در سطح جامعه تدوین و اجرا شود.

وی با اشاره به دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: ایشان قول مساعد دادند در سفر رئیس جمهور به استان فارس بر این مسئله تاکید ویژه داشته باشند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: استان فارس به عنوان اولین استان کشور طرح خانواده متعالی را طی سه ساله گذشته تدوین کرد و نیاز است این موضوع به صورت ویژه‌تر دنبال شود و در صورتی‌که کمبود امکانات مالی وجود دارد باید در سفر ریاست جمهوری به شیراز این موضوع از سوی مدیران متولی این حوزه مطرح شود.

آیت الله دژکام همچنین بر ساماندهی وضعیت اجتماعی شهر شیراز به عنوان یک مطالبه جدی تاکید کرد و افزود: نیاز است تا این موضوع به شکل جدی‌تری محقق شود.

وی ادامه داد: مسئله معتادان متجاهر در کوچه و خیابان، مسئله خیابان‌گردها و امثال اینها باید سامان داده شود و ما نمی‌توانیم بگوییم در حرم سوم اهل بیت هستیم و این اقدامات را هر جایی ببینیم و چیزی نگوییم.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: به عنوان یک مشکل حاد اجتماعی باید با این موضوعات برخورد شود و نگاه مدیریت اینگونه باشد که به طور کامل این مشکلات رفع و دیگر تکرار نشود و اقدامات تنها به یک مدت محدود و برخوردها به صورت مقطعی نباشد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!