دسته بندی نشده

عشق حسین (ع) کار را به عبادت تبدیل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، مجید نادرالاصلی امروز_ پنج‌شنبه بیست‌و ششم مردادماه_ در آئین بدرقه خادمان شهرداری اصفهان در اربعین حسینی اظهار کرد: حضور در راهپیمایی و حماسه عظیم اربعین حسینی پا در جای پای حضرت زینب (س) گذاشتن است، از این‌رو امیدوارم همه در این راه شهید شویم.

وی با اشاره به اعزام کارکنان شهرداری اصفهان به مرزهای مهران، چذابه و کربلای معلی تصریح کرد: می‌توان نیت حضور در این راه را مهاجر الی‌الله کنیم، این سفر کاری نیست، عشق است، بدون شک از عرش برات حضور امضا می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: عشق حسین (ع) فروکش‌کردنی نیست، عشق حسین (ع) کیمیایی است که کار و خدمت را به عبادت تبدیل می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز، سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است، گفت: تلاقی این روز با اعزام خادمان شهرداری اصفهان به کربلا معنا دار است؛ خدمت به زائران حسین (ع) در کربلا، مدال افتخار و طلایی است که نصیب و رزق هر کس نمی‌شود.

به گزارش سرمایه ایرانی، پیش از ظهر امروز کاروان اربعین حسینی مجموعه شهرداری اصفهان برای خدمت به زائران امام حسین (ع) به مرزهای چذابه، مهران و کربلای معلی اعزام شدند.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!