دسته بندی نشده

محرومیت‌زدایی شهری و روستایی بودجه مشخص می‌خواهد

گزارش خبرنگار سرمایه ایرانی، سیداحمد هاشمی امروز _دوشنبه ششم شهریورماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: استان نیازمند فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: برای فرهنگ‌سازی و محرومیت‌زدایی شهری و روستایی به بودجه مشخصی نیاز است و در این راستا باید تلاش ویژه صورت گیرد.

نایب‌رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری روستایی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکلات بیمارستان فارسان و اجرای بیمارستان باباحیدر اضافه کرد: موضوع نبود پزشک حاذق و متخصص در همه شهرستان‌ها نیز باید در اولویت قرار گیرد.

مرکز بخش شیدا در شهرستان بن سالن ورزشی ندارد

محمود بهارلویی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شوراها مشاوران خوبی برای دستگاه‌های اجرایی هستند که وابستگی سیاسی و دولتی ندارند.

وی افزود: شهرستان بن در حوزه راه‌ها از جمله سه‌راهی بارده و زیرگذر لارک شیخ شبان مشکلاتی دارد که باید در دستور کار قرار گیرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگران شهرستان بن در فصل زمستان لازم است برای اختصاص امکانات خدماتی و رفاهی به پیست اسکی بارده، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با تاکید به اینکه در شهرستان بن مرکز بخش شیدا سالن ورزشی وجود ندارد، گفت: به‌رغم اینکه در شهرستان بن فعالان و نخبگان ورزشی زیادی وجود دارد، اما مردم از داشتن سالن و امکانات ورزشی محروم هستند.

بهارلویی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان چهارمحال‌وبختیاری، احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در شهرستان بن منطقه شیدا (یان‌چشمه) برای رفع مشکل بیکاری ضروری است.

وی افزود: توزیع عادلانه ماشین‌آلات و دستگاه‌های جمع‌آوری زباله، لودر و کمپرسی، توجه به شهرهای تازه تأسیس در توزیع اعتبارات از جمله شهر یان‌چشمه و کمک به کشاورزان شهرستان بن در خصوص تسهیلات کم‌بهره برای تهیه ادوات کشاورزی باید مد نظر قرار گیرد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!