اقتصاد ایران

آخرین فرصت شرکت در مزایده ۶ هزار میلیارد تومانی املاک و مستغلات تملیکی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه ایرانی و به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد فرخی اظهار کرد: فرصت شرکت در مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول که از دهم مهر آغاز شده بود امروز، نوزدهم مهر، به پایان می‌رسد.

وی افزود: متقاضیان شرکت در مزایده تا امروزنوزدهم مهر برای بازدید از املاک و ثبت پیشنهاد خود در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت فرصت دارند، همچنین بیست‌ویکم مهر رمزگشایی این مزایده انجام خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

مدیرکل شناسایی و تملیک اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با تأکید بر اینکه در این مزایده، املاک مسکونی، صنعتی و تجاری با قیمت حدود شش هزار میلیارد تومان عرضه شده است، خاطرنشان کرد: ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود هزار و ۲۰۰ متر مربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان است، همچنین مجموعه سوله و انبارهای نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد، همچنین یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود پنج میلیارد تومان در این مزایده عرضه شده است.

فرخی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده است، گفت: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند پنج درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند، همچنین بعضی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود به‌طوری که ۲۰ درصد آن پیش پرداخت و باقی‌مانده اقساط خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سامانه ستاد الکترونیک دولت و یا تارنمای سازمان اموال تملیکی به نشانی tamliki.ir مراجعه کنند.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!