اقتصاد ایران

تخصصی کردن نمایشگاه‌ها؛ گامی در مسیر توسعه صنعت نمایشگاهی کشور

به گزارش خبرگزاری سرمایه ایرانی، صدیف بیک زاده، سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران در دیدار با مدیرعامل شرکت نمایشگاه استان اصفهان بر لزوم تعاملات مؤثر بین سایت‌های نمایشگاهی تأکید و اظهار کرد: تعامل و همکاری بین سایت‌های نمایشگاهی کشور می‌تواند هر یک از این مراکز را متناسب با ویژگی‌ها و ظرفیت‌های شهر خود با یک برند شاخص مطرح کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های نمایشگاه اصفهان، حوزه‌های گردشگری و سایر عناوین دارای ظرفیت استانی را به‌عنوان محورهای شاخص این مرکز نمایشگاهی مطرح کرد و افزود: توجه به توانمندی‌های منطقه‌ای و تخصصی کردن نمایشگاه‌ها، گامی اساسی در مسیر توسعه صنعت نمایشگاهی کشور است.

سرپرست شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ج. ا. ایران تصریح کرد: در نمایشگاه بین‌المللی تهران، تلاش بر این است که فعالیت‌های نمایشگاهی به‌عنوان یک صنعت تأثیرگذار در سایر صنایع مطرح شود و این دیدار گامی مهم در جهت تقویت جایگاه صنعت نمایشگاهی به‌عنوان یکی از عناصر کلیدی توسعه اقتصادی کشور به شمار می‌رود.

احمدرضا طحانیان، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان نیز به معرفی امکانات سایت نمایشگاهی اصفهان پرداخت و اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان دارای سالن‌های پیشرفته با امکانات مدرن است که توانایی میزبانی نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف مانند صنعت، دام و طیور و متافو را دارد. این سایت در سال‌های اخیر توسعه‌هایی همچون احداث فاز دوم و افزایش فضای نمایشگاهی را تجربه کرده است، که نشان‌دهنده ظرفیت بالای این مجموعه برای برگزاری رویدادهای بین‌المللی و ملی است.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!