آزمون متقاضیان دفاتر مشاوره فنی طبقهبندی مشاغل ۱۹ اسفند برگزار میشود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،بر اساس اطلاعیه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضیان تشکیل دفاترمشاوره فنی طبقهبندی مشاغل کارگری که قرار است ۱۹ اسفند برگزار شود، علاقهمندان تا ۳۰ بهمن مهلت دارند تا با مراجعه به وبگاه موسسه کار و تامین اجتماعی، فرآیند ثبتنام خود را تکمیل کنند.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،این آزمون توسط معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد با همکاری موسسه کار و تامین اجتماعی و مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و در اجرای تبصره ۳ ماده ۴۹ قانون کار و آییننامه اجرایی آن فقط در تهران برگزار میشود.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،شرایط داوطلبان به شرح زیر است.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و تدین به یکی از ادیان رسمی کشور
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۲- نداشتن سابقه کیفری موثر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۳- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۴- عدم وابستگی به احزاب و گروههای غیرقانونی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۵- داشتن حسن شهرت
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۶- عدم اعتیاد به مواد مخدر
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۷- برخورداری از سلامت روانی و جسمانی به ترتیبی که مانع از کار طراحی طبقهبندی مشاغل نشود
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۸- دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۹- حداقل سن ۳۰ سال تمام (ملاک محاسبه اولین روز ثبت نام در تاریخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱)
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۱۰- مدارک تحصیلی و سوابق تجربی شامل:
- مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا بالاتر با ۴ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری
- مدرک تحصیلی لیسانس با ۶ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری
- مدرک تحصیلی فوق دیپلم با ۸ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری
- مدرک تحصیلی دیپلم با ۱۰ سال سابقه تجربی موثر درزمینه طبقه بندی مشاغل کارگری
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون به شرح زیر است.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۱-تکمیل تقاضانامه ثبتنام اینترنتی از طریق ورود به وبگاه و تارنمای موسسه کار و تامین اجتماعی و بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه
- پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ سه میلیون و پانصد هزار ریال
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،مواد آزمون شامل موارد زیر است.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۱- قوانین و مقررات مربوط به کار و تامین اجتماعی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،۲- آمار مقدماتی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، ۳- اصول طبقهبندی مشاغل و استانداردهای مربوط
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، ۴- نظام ارزیابی مشاغل مصوب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستورالعملهای تبعی
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،تذکر: بدیهی است که درباره عناوین موردنظر، کتب یا منبع آموزشی مشخصی معرفی نمیشود و متقاضیان باید با نظامهای ارزیابی مشاغل، مفاهیم مربوطه و قوانین و مقررات موجود و همچنین با کلیات قوانین کار و تامین اجتماعی و مبانی آمار آشنایی کافی داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،زمان ثبتنام
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، زمان ثبت نام از روز سهشنبه ۱۸ بهمن آغاز شده و تا یکشنبه ۳۰ بهمن ادامه دارد. کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون از طریق وبگاه موسسه کار و تامین اجتماعی به سامانه ثبت نام و پرتال طراحی شده جهاد دانشگاهی با عنوان «آزمون متقاضیان تشکیل دفاتر مشاوره فنی طبقه بندی مشاغل» متصل میشوند و مراحل ثبت نام را پس از پرداخت هزینه آزمون و دریافت توکن ثبت نام ، طی میکنند.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،شرایط ثبت نام و پرداخت وجه به شرح زیر است.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،هزینه ثبت نام آزمون معادل سه میلیون و پانصد هزار ریال است و وجه پرداختی به هیچ وجه قابلیت استرداد ندارد. متقاضیان باید درباره شرایط ثبت نام موارد زیر را با دقت ملاحظه کنند.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، ۱- به ثبت نامهای ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، ۲- متقاضیان باید در مهلت مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کرده و توصیه میشود که به منظور پرهیز از مشکلات احتمالی در ثبت نام از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، ۳-از آنجا که پس از برگزاری آزمون، ملاک دعوت از داوطلبان واجد شرایط برای سایر مراحل پذیرش بر اساس تصاویر مدارک ارسالی و یا خوداظهاری داوطلبان در زمان ثبت نام خواهد بود، بنابراین ادعای نادرست و ارسال مدارک نامعتبر منجر به حذف درخواست پذیرش میشود. بدیهی است پس از قبولی این دسته از داوطلبان در آزمون کتبی و در صورت عدم ارائه مدارک و مستندات لازم (مطابق با شرایط آگهی) هیچگونه حقی برای ایشان ایجاد نخواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،یادآوری مهم: متقاضیان به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در بارگذاری و ارسال فایل اسکن شده عکس در زمان ثبت نام دقت کنند که اندازه عکس ۳*۴ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) باید از حداقل ۲۰۰*۳۰۰ پیکسل و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ پیکسل برخوردار باشد. تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حاشیههای زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتیالامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثرا برای داوطلبانی رخ داده است که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام شده است، تاکید میشود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنید تا عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما الصاق نشود. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و امکان شرکت در جلسه ی آزمون را نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،تاریخ برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون
به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی،آزمون به صورت قلم کاغذی در روز جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ فقط در شهر تهران برگزار میشود. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در هنگام صدور و دریافت کارت به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
منبع خبر : اتاق ایران آنلاین