حمایت مادی شورا و شهرداری اردبیل از موکب‌های استانی مستقر در عراق

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، سلامت صفری امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در هشتادودومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: برگزاری یک رویداد عظیم و تاریخی به نام کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بار دیگر نشان داد مردم شهیدپرور استان همواره پاسدار خون شهدا هستند.

وی با قدردانی از حضور پرشور شهروندان اقشار مختلف و ولایتمدار اردبیل در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و تمام عوامل برگزارکننده این رویداد مهم و فرهنگی و برنامه اثربخش در سطح ملی و فراملی، افزود: امیدواریم با اطاعت و پیروی از مقام عظمای ولایت بتوانیم ادامه‌دهندگان راه شهدای عزیز باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: تعدادی از موکب‌های اردبیل درخواست کمک و مساعدت مالی از شورا و شهرداری را داشتند؛ بنابراین با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مبلغی به جهت پشتیبانی از موکب‌های استانی مستقر در کشور عراق تصویب شد تا از زائران در نجف، سامرا، کربلا و در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی پذیرایی شایسته شود.

صفری تصریح کرد: لایحه و شیوه‌نامه صدور مجوز واگذاری و بهره‌برداری از خطوط اتوبوسرانی و سرویس دانش‌آموزان به بخش خصوصی مطرح شد، اما به دلیل اهمیت موضوع و نیاز به بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

وی گفت: در لایحه‌ای دیگر، لایحه صدور مجوز استرداد ارزش ریالی ۳۰ درصد ملک واقع در منطقه حسینیه به علت پایین بودن قیمت پایه هر متر زمین و سایر موارد جانبی جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
خروج از نسخه موبایل