دسته بندی نشده

آمادگی بیمه سلامت برای پوشش رایگان مصدومان حادثه شاهچراغ (ع)

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، علی‌محمد جعفری اظهارداشت: ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت فارس که جزو سه دهک پایین جامعه هستند، امسال بیمه سلامت رایگان دریافت می‌کنند.

وی همچنین از تخفیف این سازمان به افراد دهک‌های اول تا نهم، خبر داد و خاطرنشان کرد که بسته خدماتی به بیماران صعب‌العلاج سیر صعودی داشته و از ۲۷ بیماری به ۱۰۷ بیماری افزایش یافته است.

جعفری با بیان اینکه دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از جمعیت فارس زیرپوشش بیمه سلامت قرار دارند، اعلام کرد که صندوق بیمه روستایی، بیشترین بیمه‌شدگان ما را تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیشترین شکایات بیمه‌ای مردم، مربوط به دهک بندی بوده که البته این موضوع در اختیار ما نیست، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده تخلف و موارد این چنینی مردم می‌توانند شکایات خود را به شماره تلفن ۱۴۶۶ به صورت شبانه‌روزی اعلام کنند.

جعفری درباه ارائه خدمات بیمه سلامت به بیماران خاص نیز گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار بیمار خاص در فارس زیرپوشش بیمه سلامت هستند که مبتلایان به ام‌.اس در صدر این بیماران قرار دارند.

مدیرکل بیمه سلامت فارس در خصوص چشم اندازای پیش روی این سازمان بیمه گر نیز گفت: توسعه خدمات و کاهش هزینه‌های درمانی که از جیب مردم پرداخت می‌شود، از اولویت‌های اصلی است. همچنین افراد فاقد بیمه می‌توانند به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه اقدام به ثبت نام کنند.

منبع خبر : ایران اکونا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!