دسته بندی نشده

استفاده از جدول‌های وت‌پرس رنگی از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری می‌کند

امیرعباس رحمتی در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به نیازی که در شهر اصفهان احساس می‌شد و قطعات بتنی که کنار خیابان‌ها جداکننده فاصله مسیر عبور و مرور و رفیوژ میانی و کناری خیابان‌ها بود، از جدول‌های بتنی استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه این قطعات بتنی در مجاورت با خاک و عبور آب‌های سطحی است و املاح موجود در خاک و آب‌های جاری به این جداول آسیب می‌رساند، افزود: برای جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد مقاومت مناسب در این قطعات بتنی، در سازمان عمران شهرداری اصفهان تصمیم گرفته شد خط تولید جدول‌هایی با مقاومت بیشتر و نفوذپذیری بسیار پایین‌تر استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه خط تولید جدول و کانیو به روش وت‌پرس توسط این سازمان راه‌اندازی شد و توانستیم این جداول را با کیفیت بسیار بالا تولید و از صرف هزینه‌های مکرر جلوگیری کنیم، ادامه داد: برای علامت‌گذاری ترافیکی نزدیک تقاطع‌ها و زیباسازی قطعات بتنی در مسیر عبور و مرور شهروندان این جداول باید رنگ شود.

وی تصریح کرد: برای غلبه بر این چالش و کاهش هزینه‌هایی که باید تکرار و تمدید می‌شد، در سال‌های اخیر تلاش کردیم با همت متخصصان سازمان عمران شهرداری اصفهان و شرکت‌های دانش‌بنیان همکار، جدول وت‌پرس رنگی تولید کنیم که برای اولین بار در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان از این حدول‌ها رونمایی شد.

رحمتی با بیان اینکه با استفاده از جداول وت‌پرس رنگی از رنگ‌آمیزی مکرر جداول بتنی جلوگیری می‌شود، گفت: به دلیل اینکه کل این جداول به‌صورت رنگی تولید می‌شود، اگر دچار شکستگی شود، این رنگ برای همیشه در جدول باقی می‌ماند.

وی خاطرنشان کرد: جداول وت‌پرس رنگی بسیار زیبا و با کیفیت و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و نفوذپذیری بسیار پایینی دارد، به‌ویژه در فصل زمستان و تفاوت دمای بالایی که هنگام روز و شب با آن مواجه هستیم، در این جداول مشکلی پیش نخواهد آمد و یک تولید پایدار و با کیفیت خواهیم داشت.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!