دسته بندی نشده

افتتاح ۳۳ پروژه در فلاورجان به مناسبت هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، مهدی معینی امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در نشست با جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: هفته دولت یادآور تلاش‌ها و مجاهدت‌های دولتمردان نظام مقدس اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب و تجلی خدمت به مردم است.

وی نقش رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای نظام و خدمات دولت را مهم دانست و افزود: مسئولان رسانه‌ها را فرصتی برای خود بدانند، در این راستا مدیران باید از ظرفیت رسانه‌های محلی و استانی برای ارائه گزارش فعالیت‌های خود بهره بگیرند.

فرماندار شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: اگر مسئولیتی را پذیرفتیم باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و گزارش عملکرد خود را به طور شفاف ارائه دهیم، آنجایی هم که کم‌کاری کردیم ضمن عذرخواهی از مردم درصدد جبران آن باشیم.

معینی ادامه داد: رسانه‌ها در کنار مطالبه‌گری، نکات مثبت و نقاط قوت فعالیت مسئولان و دولت مردمی را مورد توجه قرار دهند و نسبت به تشریح و تبیین آن‌ها به صورت هنرمندانه اقدام کنند تا شاهد افزایش امید مردم و ایجاد نشاط در جامعه باشیم که قطعاً این امر به دست شما صاحبان قلم و رسانه اتفاق می‌افتد.

وی گفت: در هفته دولت ۳۳ پروژه قابل افتتاح در زمینه فرهنگی، ورزشی و عمرانی افتتاح خواهد شد.

به گزارش سرمایه ایرانی، در این نشست خبرنگاران و مدیران رسانه به بیان دغدغه‌های حوزه فعالیت خود و همچنین مشکلات و مطالبات شهروندان پرداختند و فرماندار نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد دولت در شهرستان مسائل مطرح شده را مورد بررسی قرار داد.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!