دسته بندی نشده

بررسی لایحه تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس پایتخت برای سال تحصیلی جدید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه ایرانی، محمد آخوندی امروز _ یک‌شنبه بیست‌ونهم مردادماه_ در جلسه لایحه «تعیین نرخ کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲» اظهار کرد: ابتدای جلسه سازمان تاکسیرانی از جزئیات لایحه مذکور گزارشی ارائه کرد، سپس اعضای حاضر در جلسه کمیسیون موضوع را بررسی کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش، سازمان تاکسیرانی اعداد پیشنهادی برای کرایه سرویس مدارس را در کارگروهی متشکل از نمایندگان سازمان تاکسیرانی، آموزش‌وپرورش و انجمن اولیا و مربیان مصوب کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس با توجه به نرخ تورم باشد، خاطرنشان کرد: دقت کافی برای ارائه خدمت در بخش سرویس مدارس استثنایی و برنامه‌ریزی برای رفع کمبودها مورد تاکی است.

آخوندی اضافه کرد: لایحه «تعیین حد نصاب ترک تشریفات معاملات در شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۲» مورد بررسی کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفت و الزام ارائه این لایحه توسط شهرداری، بر اساس بخشنامه وزارت کشور انجام شده است.

به گزارش سرمایه ایرانی، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، مهدی وحدت کار مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، دبیران کمیسیون‌های حمل‌ونقل و عمران و برنامه‌وبودجه و سایر مدیران شهری در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه حضور داشتند.

منبع خبر : ایمنا

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!