دسته بندی نشده

بسته خبری پلیس استان اصفهان – ۲۰شهریورماه

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ، فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف دستگاه های حضور و غیاب قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر، حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محور های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و برای بررسی های بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته که  تعداد ۱۶ دستگاه مخصوص اسکن چهره و حضور و غیاب قاچاق را که فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

 

توقیف محموله کالای قاچاق دراصفهان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله میخ پرچ صنعتی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”حسین بساطی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در ادامه اجرای طرح های عملیاتی پلیس پیرامون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو کامیونت مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در بازرسی انجام شده تعداد ۱۰۰ کارتن بزرگ که هرکدام حاوی۵۰ هزار عدد میخ پرچ صنعتی خارجی قاچاق بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن بیان این که کالاهای قاچاق مکشوفه فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود گفت: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در این عملیات یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده، تشدید مبارزه با قاچاق کالا را از برنامه های محوری پلیس به شمار آورد و گفت: این مهم در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشاست و در این زمینه از شهروندان انتظار داریم همچون همیشه با پلیس همکاری داشته و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در”برخوار

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان”برخوار”از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز درعملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “نعمت خلیلی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:  درراستای اجرای طرح جمع آوری سلاح های غیر مجاز و درپی وصول خبری مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه نگهداری  سلاح غیر مجاز در سطح شهرستان بررسی موضوع در دستورکارمأموران فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار  قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این فرماندهی  با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسائی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام وموفق به دستگیری یک متهم در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اعلام اینکه مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند،گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه پلیس به طور جد با عاملان نگهداری و فروش سلاح های غیر مجاز برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از این گونه موارد سریعا موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

 

دستگیری و انهدام باند سارقان لوازم مشاعات ساختمان دراصفهان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سرقت لوازم از داخل مشاعات ساختمان در اصفهان خبر داد.

سرهنگ” حسین تُرکیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت قطعات خودرو از داخل پارکینگ مجتمع مسکونی در شهر اصفهان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یک سری اقدامات هوشمندانه و تخصصی و رصد سایت های فروش کالا توانستند اموال مسروقه از شاکی را در یکی از آگهی های فروش کالا رویت و شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: مأموران با اقدامات و بررسی های انجام شده موفق شدند یک نفر سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی کنند که با هماهنگی مرجع قضایی و در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی لوازم مسروقه متعلق به شاکی پرونده کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات اولیه،۳ نفردیگر از همدستان وی که در انجام این سرقت نقش داشتند شناسائی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند ادامه داد: متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت می باشند ابتدا در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب سرقت شده که با توجه به ادله موجود و کشف وسایل مسروقه لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت وسایل از داخل انباری ها و پارکینگ مجتمع های مسکونی در سطح شهر اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه پس شناسایی دیگر شاکیان و تنظیم شکایت، پرونده در این خصوص تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند بر عزم جدی پلیس آگاهی در شناسائی و برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت شهروندان تأکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کلاهبردار اینترنتی در “خمینی شهر” دستگیر شد

گروه استان ها_اصفهان_جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی ۶۰ میلیون ریالی در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “رسول طالبی” در گفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در سایت تبلیغاتی دیوار وی را فریب داده و مبلغ ۶۰ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی مدعی بود در سایت تبلیغاتی دیوار با یک آگهی در زمینه “تلویزیون ال ای دی” مواجه شده و با فرد مورد نظر تماس برقرار می کند که از وی مبلغ ۶۰ میلیون ریال تقاضا می کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در ادامه بیان کرد: فرد شاکی فریب خورده و مبلغ درخواستی را علی رغم هشدار پلیس درخصوص سایت های تبلیغی مبنی بر عدم واریز وجه تا قبل از تحویل کالا یا خدمات بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد شیاد واریز می کند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و هماهنگی های لازم جهت دستگیری وی اقدام شد. لازم است قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند از پرداخت وجه خودداری کنند.

سرهنگ طالبی گفت: مجرمان سایبری با ترفندهای مختلفی همچون ثبت آگهی‌های اغوا کننده در سایت های واسط با قیمت بسیار کمتر از ارزش واقعی آن و یا انجام فروش‌های ویژه و ارسال لینک‌های جعلی، اطلاعات بانکی کاربران را به سرقت برده و اقدام به کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب هموطنان می‌کنند که لازم است کاربران هنگام خرید از کانال‌ها و سایت‌های ثبت آگهی هوشیاری لازم را داشته باشند و تا زمانی که جنس مورد نظر خود را دریافت نکرده‌ و از کیفیت آن اطمینان حاصل نکرده‌اند، وجهی را پرداخت نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان خریدهای اینترنتی خود را از فروشگاه‌های اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک انجام دهند و گزینه پرداخت در محل را مد نظر داشته باشند، همچنین در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

کشف خودرو های مسروقه در “گلپایگان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان”گلپایگان”از کشف ۲ دستگاه خودرو مسروقه با هوشیاری مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”علی اصغر محمدی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گلپایگان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو پراید که به صورت بلاصاحب رها شده بود مشکوک شده و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران پس از استعلام پلاک خودرو های مذکور پی به سرقتی بودن خودرو ها برده که نسبت به توقیف و انتقال خودرو ها به پارکینگ اقدامات لازم را انجام دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به این که تلاش برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار دارد بر لزوم توجه شهروندان به آموزش ها و هشدارهای پلیس جهت پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه تأکید و خاطر نشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که درصدد برهم زدن امنیت و آسایش مردم هستند با جدیت و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد ضمن اینکه از مردم می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ با پلیس در میان گذارند.

 

دستگیری سارقان سیم و کابل برق در “خمینی شهر

گروه استان ها_ اصفهان_جانشین فرمانده انتظامی شهرستان “خمینی شهر” از دستگیری سارقان سیم و کابل برق در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ”رسول طالبی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان داشت: در پی وقوع چندین  فقره سرقت سیم وکابل برق در شهرستان خمینی شهر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۳ این شهرستان حین گشت زنی موثر و هدفمند خود ۲ سارق در حال سرقت سیم و کابل های برق و پرژکتور را شناسایی و نسبت به دستگیری انها اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در ادامه تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از متهمان یک عدد قیچی و کمربند بالا رونده از تیر برق به همراه مقداری کابل برق هوایی کشف شد، همچنین متهمان در بازجویی های به عمل آمده به ۵فقره سرقت در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مرجع قضائی خاطر نشان کرد : شهروندان می‌ توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک ، مراتب را هر چه سریع تر به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند .

 

 

توقیف خودروی حامل سلاح غیر مجازدر”بویین میاندشت

گروه استانها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان”بویین میاندشت” از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی مأموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ”حمزه بهرامی”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در راستای اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و کنترل محورهای مواصلاتی، مأموران مستقر در موقعیت ایست و بازرسی شهید سالاری بوئین میاندشت حین کنترل خودرو های عبوری به یکدستگاه خودروی سواری مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو با هماهنگی قضایی صورت گرفته اقدام به بازرسی از داخل این خودرو کرده که در بازرسی انجام شده یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به این که در این عملیات یک متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: حمل و نگهداری سلاح های غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و مشمول مجازات می باشد و پلیس نیز قاطعانه با متخلفان در این حوزه برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه موارد در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

دستبند پلیس”فریدن”بر دستان سارقان ساختمان های نیمه ساز

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان”فریدن”از دستگیری ۲ سارق وسایل داخل ساختمان های نیمه ساز با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “مختار بهارلو”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم داخل ساختمان نیمه ساز در این شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کارمأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فریدن قرار گرفت .

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو مشکوک که جهت بررسی نسبت به متوقف کردن خودرو اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف و پس از انجام اقدامات قانونی به مالباخته تحویل داده شد تصریح کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند که ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: مأموران پلیس با تلاش شبانه روزی خود به طور قاطع با سارقان و مخلان امنیت در جامعه برخورد می کنند و از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت اقدامات پیشگیرانه در خصوص سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

ناکامی سارق داخل خودرو در”شاهین شهر

گروه استان ها _اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر”از دستگیری سارق داخل خودرو حین ارتکاب جرم در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱این فرماندهی حین گشت زنی فعال و هدفمند خود در ساعات اولیه صبح به فردی که در حال تخریب درب یک دستگاه سواری بود مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم به محض مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر اقرار به اینکه قصد سرقت وسایل داخل خودروی مذکور را داشته به ۹ فقره سرقت دیگر لوازم و اموال داخل خودرو در سطح شهرستان شاهین شهر اعتراف کرد.گفت :متهم پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان درخواست کرد ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به تجهیزات بازدارنده چون دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان، هنگام ترک خودرو از بالابودن شیشه ها و بسته بودن درب های آن اطمینان حاصل نمایند و از قرار دادن اشیاء و وسایل با ارزش داخل خودرو خودداری و در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودرو های پارک شده سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

 

سارق تابلوهای حاشیه راه ها در”تیران وکرون” دستگیرشد

گروه استانها_ اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان”تیران وکرون”ازدستگیری سارق تابلوهای راهداری نصب شده درحاشیه راهها توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبرداد.

سرهنگ”یوسف بهرام پور”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: درپی وقوع چند فقره سرقت تابلوهای راهنمایی حاشیه راههای حوزه استحفاظی این شهرستان بررسی موضوع دردستورکار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرارگرفت.

وی افزود: تلاش برای دستگیری سارق یا سارقان این سرقت ها ادامه داشت تا این که واحدگشت یگان امداد این فرماندهی حین گشت زنی دریکی ازمحورهای مواصلاتی به خودرویی پارک شده درحاشه جاده ویک نفر که درحال پرسه زدن باچراغ قوه درآن حوالی بود مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی اقدام به بازرسی ازخودروی مذکور کرده که در بازرسی انجام شده تعدادی تابلوهای مسروقه را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه گفت: سارق دستگیر شده که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشته درتحقیقات تکمیلی به چندین فقره سرقت تابلوهای حاشیه راهها اعتراف و انگیزه خود از این سرقت ها را تأمین هزینه موادمخدرمصرفی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بهرام پور درپایان خاطرنشان کرد پلیس با تمام توان با سارقان و مخلان نظم و امنیت برخورد می کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از شهروندان نیز می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

 

 

اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار در”فلاورجان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان”فلاورجان”ازدستگیری ۵ سارق و کشف۵ فقره سرقت طی اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ “مرتضی هادیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: مرحله دیگری از طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده با هدف پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان”فلاورجان”به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۵ سارق ، دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر،کشف ۳ فقره انواع سرقت منزل کشف ۲ دستگاه خودروی مسروقه ،دستگیری ۴ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی ، کشف ۱۷۰ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۱۵ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان و متخلفان همچنان با جدیت از سوی پلیس ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشکوک از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز به خبر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!